צמחי מרפא סיניים בטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי

כל מה שחשוב לך לדעת.

האם הטיפול מתאים רק לילדים? לא.

טיפול בילד אוטיסט צמחי מרפאצמחי מרפא סיניים הם חלק בלתי נפרד מהשיטה הטיפולית שלי. למה הם כל כך חשובים?

כי הם ממשיכים לטפל בו גם בבית, 24/7, יחד איתך.

בחדר הסנוזלן אי אפשר לחיות כל היום, אבל עם צמחי מרפא- אפשר ועוד איך.

הם מותאמים אישית לילד שלך, מגיעים בתמציות נוחות ללקיחה, ויכולים לטפל בחרדות, בעיות שינה, מתח, בעיות קשב ועוד, ביעילות ובעדינות.

הנה תשובות לכל השאלות שאתם בטח שואלים את עצמכם, לגבי הטיפול בצמחי מרפא בילדים על הספקטרום.

מה אנחנו הולכים לתת לילד שלנו? מהם הצמחים האלה?

צמחי מרפא סיניים ניתנים בתמצית שמכילה כמה צמחי מרפא שונים.

מה התועלת בתערובת כזו על פני לקיחת צמחים בודדים, כל אחד בנפרד?

קודם כל- יש רק תמצית אחת שצריך לזכור לתת. אצלי אין רשימה ארוכה של תוספים, המדף במטבח לא מתמלא בקופסאות שונות, ואין צורך להכין טבלה כדי לזכור מה לתת מתי. אני יודעת שהחיים שלך עמוסים מספיק גם ככה.

תמצית אחת, פעם בבוקר, ופעם בערב. זה הכל.

ומעבר ליתרון הנוחות, זאת פשוט הדרך הכי יעילה לקחת צמחים. למה? הצמחים השונים בתערובת תומכים האחד בפעילות השני, מאזנים אחד את השני, ומאפשרים התייחסות למספר בעיות במקביל. בדיוק כמו צוות טוב במקום העבודה- כולם יחד עובדים עבור מטרה משותפת, ומשלימים אחד את השני.

איך את בוחרת צמחי מרפא?

טיפול בילד אוטיסט צמחי מרפא

אני מתאימה צמחי מרפא לכל ילד בפני עצמו. בחירת הצמחים והמינון של כל אחד מהם מתבצעת אחרי האבחון המקיף. האבחון נותן לי תמונה של הצרכים, ואני בוחרת את הצמחים שימלאו אותם.

אבל זה לא מסתיים שם- גם בכל טיפול אחרי האבחון הראשון אני עורכת אבחון מחודש ומתאימה את המרשם- בהתאם לשיפור, ובהתאם למצב הכללי של ילדכם באותו זמן.

את המרשם האישי אני שולחת לבית מרקחת לצמחי מרפא סיניים. בבית המרקחת מכינים את התערובת עבורכם, והיא נשלחת אליכם הביתה (בדואר או עם שליח).

האם מותר לקחת צמחי מרפא סיניים יחד עם תרופות?

כן. מותר לקחת צמחי מרפא במקביל לתרופות כמו ריספרדל, אבל רק כשהמינון יציב. מה זאת אומרת? אם הילד שלכם לוקח ריספרדל (או תרופה אחרת), ואתם בדיוק בתקופה של העלאת/הורדת מינון- נצטרך לחכות עם תחילת הטיפול בצמחי מרפא, עד שהפסיכיאטר יחליט שהגענו למינון יציב. השלב של מציאת המינון הוא מאוד עדין, ואסור להתערב בו.

ואם הפסיכיאטר העלה אפשרות להתחיל לקחת ריספרדל?

אם מבחינתו זו רק אופציה ואפשר לחכות- זה זמן נפלא להתחיל בטיפול בצמחי מרפא, כדי לראות- אולי לא נצטרך בכלל להתחיל בטיפול התרופתי.

האם מסוכן לקחת צמחי מרפא סיניים?

לא. למדתי והתמחיתי בטיפול בצמחי מרפא בארץ ובסין במשך 5 שנים, ולכן אני יודעת שצמחי המרפא בטוחים מאוד לשימוש (כשהמטפל התמחה בטיפול בצמחי מרפא סיניים, ויודע את העבודה היטב). צמחי המרפא הסיניים, כמו הדיקור הסיני, נמצאים בשימוש כבר אלפי שנים, עם ניסיון על מיליארדים של מטופלים. הם יכולים לעזור לטפל במצבים רבים ביעילות ובבטיחות.

האם לצמחי מרפא יש תופעות לוואי?

לצמחי המרפא הסיניים יש מעט מאוד תופעות לוואי, אם בכלל. לפעמים, בימים הראשונים שלוקחים את הצמחים, יכול להיות שינוי ביציאות. זה טבעי לגמרי- כמו מה שקורה לפעמים כשאוכלים משהו חדש.

ומה עם תמציות מוכנות מראש שיש בבתי טבע?

ניתן למצוא על המדפים בבתי הטבע תמציות המיועדות לטיפול במצבים שונים. היתרון שלהן הוא הזמינות. אם יש מצב פתאומי כמו הצטננות, שפעת, דלקת גרון- אפשר ללכת לבית הטבע הקרוב שמחזיק פורמולות צמחי מרפא סיניים ולהתחיל בטיפול מיד.

מה החיסרון? הפורמולה כללית ואינה מתייחסת למצב האישי של הילד שלך. זה חשוב במיוחד כשמדברים על ילדים על הספקטרום האוטיסטי- שכל אחד נמצא במקום הייחודי שלו על הספקטרום. אז, אין תחליף לפורמולה שמותאמת לו בדיוק.

תחשבו על ההבדל בין בגד שנתפר בדיוק על פי המידות שלכם, ובדיוק לפי הדרישות שלכם, שניתן לקצר, ולהאריך, ולהצר לפי הצורך שלכם, לבין בגד שקניתם בחנות, בלי תיקונים.

אבחנה מדויקת על פי הרפואה הסינית, והתאמה מדויקת של צמחים- מביאה לטיפול מדויק יותר, והעיקר- לתוצאות טובות יותר.

טיפול בילד אוטיסט צמחי מרפא

איך לוקחים את התמצית?

ישנן כמה צורות לקיחה של צמחי מרפא סיניים, ואני מתאימה את צורת הלקיחה לכל ילד.

לילדים עם רגישות רבה למרקמים (מאוד בררנים באוכל), אני אתן תמצית שמגיעה בנוזל מרוכז- ואפשר לערבב אותה במים או משקה אחר- כך שיהיה קל ונוח לקחת אותה (תמונה- בקבוק עם מזלף).

לילדים רגישים פחות למרקמים, אני ארשום תמצית באבקה מרוכזת, שאפשר לערבב במאכלים שאוכלים בכפית- יוגורט, גלידה, וכו׳. תמונה להמחשה- למעלה (אבקה בכפית).

המינון נקבע כמובן לפי גילו ומשקלו של הילד.

שאלות נוספות?