צמחי מרפא סיניים

כל מה שחשוב לך לדעת.

צמחי מרפא סינייםהורים לילד על הספקטרום האוטיסטי? לחצו כאן.

צמחי מרפא סיניים הם חלק בלתי נפרד מהשיטה הטיפולית שלי. למה הם כל כך חשובים?

כי הם ממשיכים לטפל בך גם בבית, 24/7.

האם צמחי מרפא יכולים לטפל בבעיה שלי?

הצמחים הסיניים נבחנו במשך הרבה מאוד זמן על הרבה מאוד אנשים (אלפי שנים על מיליארד סינים). זה אומר שרק מה שהיה יעיל ובטוח- נשאר בשימוש.

צמחי מרפא סיניים מכילים חומרים פעילים שונים. החומרים הפעילים האלה פועלים כמו חומרים פעילים בתרופות. יש תרופות רבות שמבוססות על חומרים פעילים מצמחי מרפא.

אני אשמח לשמוע עוד על הבעיה שלך ולתת לך חוות דעת. אפשר ליצור איתי קשר כאן.

אני אוהבת במיוחד את השיחה עם פנינה, ואת האופן שבו היא מדייקת באבחנה. השתכנעתי שהשיחה איתה, הדיקור והצמחים עושים פלאים ממש.

הילה, גבעתיים

האם מסוכן לקחת צמחי מרפא סיניים? האם יש להם תופעות לוואי?

כשמטפלת מוסמכת ברפואת צמחים סינית רושמת לך אותם- זה לא מסוכן בכלל.

כאן אפשר לקרוא עוד על הבטיחות של צמחי המרפא בארץ.

לצמחי המרפא הסיניים יש מעט מאוד תופעות לוואי, אם בכלל. לפעמים, בימים הראשונים שלוקחים את הצמחים, יכול להיות שינוי ביציאות. זה טבעי לגמרי- כמו מה שקורה לפעמים כשאוכלים משהו חדש.

האם מותר לקחת צמחי מרפא סיניים יחד עם תרופות?

כן. מותר לקחת צמחי מרפא במקביל לתרופות, אבל רק בהשגחת מטפלת. בפגישת האבחון הראשונה אני מבקשת את רשימת התרופות שלך, ומתאימה צמחים שלא יפריעו להן.

איך בוחרים צמחי מרפא?

ברפואה הסינית, צמחי מרפא ניתנים כחלק מתערובת של צמחי מרפא שונים. כמו שבוחרים צוות לעבודה מסוימת- אני מתאימה צמחי מרפא לכל מטופל שלי.

אני בוחרת צמחים וקובעת את המינון של כל אחד אחרי אבחון מקיף. האבחון נותן לי תמונה של הצרכים שלך, ואני בוחרת את הצמחים שימלאו אותם.

גם בכל טיפול אחרי האבחון הראשון אני עורכת אבחון מחודש ומתאימה את המרשם- בהתאם לשיפור בהרגשתך, ובהתאם למצב הכללי שלך באותו זמן. יש צמחים שאנו נפרדים מהם בטיפול מסוים כי כבר אין בהם צורך, ויש צמחים חדשים שאני מכניסה למרשם- כי נוצר צורך חדש.

אחרי האבחון והטיפולים אני שולחת את המרשם האישי שלך לבית מרקחת לצמחי מרפא סיניים. בבית המרקחת מכינים את התערובת עבורך, והיא נשלחת אליך או לנקודת חלוקה.

איך הצמחים מגיעים?

בדר״כ אני מזמינה למטופלים שלי צמחי מרפא בקפסולות שמכילות אבקת צמחים טחונים. כל יום צריך לקחת בין 3-5 קפסולות, בשתי מנות. כלומר 3-5 קפסולות בבוקר, ו-3-5 קפסולות בערב. הקפסולות נוחות ללקיחה, ומנטרלות את הטעם החזק של צמחי המרפא הסיניים.

אם למטופל יש קושי בבליעת קפסולות, אני מזמינה את הצמחים באבקה.

צמחי מרפא סיניים

כך לוקחים אבקה מרוכזת ברפואה סינית:

האבקה מגיעה אליך בקופסא, אליה מצורפת כפית מדידה (ראו תמונה).

את אבקת תערובת צמחי המרפא צריך לערבב במים (או נוזל אחר) ולשתות. אני ממליצה לקחת את האבקה עם מעט מים (1/4 כוס) בטמפ' החדר. טעמה של האבקה דומיננטי, ולכן אחרי שתיית התערובת אפשר ורצוי לשתות עוד מים.

שאלות נוספות?